Pogoji poslovanja

CENE:

Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim 22% DDV-jem,  razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru  spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali  pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

PLAČILO:

– Nakup je možno poravnati na naslednji način:

– po predračunu na naš TRR SI56 0433 1000 2861  227, Nova Kreditna banka Maribord.d. (ko plačate preko elektronske banke v sklicu navedite številko naročila)

-plačilo preko PayPAL

 

DOSTAVA:

Blago naročeno v spletni trgovini dostavljamo s pogodbeno dostavno službo Dsv  ali v lastni režiji (odvisno od teže paketa)

 

 ČAS DOSTAVE:

– Naročeno blago na zalogi bo odposlano v dveh delovnih  dneh od datuma prejema plačila.

– Za naročeno blago, ki ga trenutno ni na zalogi ali pa ni izbrane barve vas takoj obvestimo in se dogovorimo o morebitni poznejši dostavi

 

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Pivovarna Racon d.o.o.. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Podjetje  Pivovarna Racon d.o.o.se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Pivovarna Racon d.o.o.. lahko po elektronski pošti obrne na info@racon.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Pivovarna Racon d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si podjetje Pivovarna Racon d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Če Potrošnik ni zadovoljen s kakovostjo blaga ali storitve, lahko izrazi svoje nezadovoljstvo tako, da Prodajalcu pošlje pritožbo na naslov info@racon.si ali Pivovarna Racon d.o.o. Prodajalec bo vsako pritožbo temeljito preučil in v primeru, če je utemeljena, ponudil Potrošniku primerno rešitev.

 

 STVARNA NAPAKA

Odgovornost za stvarne napake Prodajalec odgovarja Potrošniku za stvarne napake blaga, prodanega na podlagi pogodbe, sklenjene v spletni trgovini, v skladu z določili 37. do 37.č člena in 39. člena ZVPot, ki se glasijo:

  1. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali

vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 6 mesecev od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

  1. člen

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Če ste blago prejeli v embalaži mora biti tudi vrnjeno v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno. Ob vračilu mora biti priložen račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki.

Če blago izpolnjuje  vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.
V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec.

POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!!

Vrnjeno blago pošljite na naslov: 
Pivovarna Racon.d.o.o.
Breznica pri Žireh 2a
4226 Žiri

NAROČILO

Kupec je po Obligacijskem Zakoniku Republike Slovenija dolžan prevzeti naročen paket.
V primeru neprevzema stranki moramo zaračunati stroške, ki so pri tem nastali (dve poštnini), kar znaša €20.

Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.crazyduck.si in da se z njimi strinja.

Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke:
-Ime in priimek
-Naslov dostave
-Pošto in poštno številko
-Telefonsko številko
-Email

Spletna trgovina  www.crazyduck.si  bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

POMOČ PRI NAKUPU

Pred nakupom se kupec v naši spletni trgovini lahko registrira, lahko pa registracijo opravi, ko je artikle že izbral in pospravil v nakupovalno košarico. Naše izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene la levi strani ali jih iščete s pomočjo “Iskalnika” ki se nahaja na zgornji desni strani.
Ko najdete izdelek, ki želite naročiti s klikom na sliko, ga boste odprli in imeli tako možnost določiti količino in morebitno barvo, velikost, model.

Količino, če želite več kot 1, je treba ročno izbrisati in napisati željeno količino. 

Ko ste to opravili morate pritisniti na gumb “V košarico” in tako je Vaš izbran izdelek shranjen. Nato lahko nadaljujete brskanje ali greste na blagajno zaključiti nakup.
V kolikor ste prepričani, da želite kupiti izbran izdelek, kliknite na “NA BLAGAJNO”.
Pojavila se bo vsebina Vaše nakupovalne košarice kjer je vidno ime produkta, količina, velikost in cena ter končna cena Vašega naročila.
Vse napisane cene že vključujejo 22% DDV.
Če ste ugotovili, da ste se pri vnašanju zmotili pri količini, imate možnost to popraviti s pomočjo prikazanih ikon »posodobi« ali »odstrani«  V kolikor ste se zmotili pri izbiri barve, velikosti ali modela, morate izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, vedno s pomočjo ikone »odstrani« – in iti ponovno v spletno trgovino ga poiskati in izbrati pravilno opcijo.
Za nadaljevati morate pritisniti gumb “NA BLAGAJNO”. Naslednja stran, ki se Vam bo pojavila je stran kjer morate vpisati Vaše podatke za naročilo: ime in priimek, naslov, poštna številka, kraj, elektronski naslov ter Vašo telefonsko številko.
Zaradi tovrstnih zlorab so VSA POLJA OBVEZNA.
Izbrati morate način plačila: plačilo preko spletne banke oziroma po predračunu.
Označite polje  “Prebral sem in se strinjam s pogoji poslovanja”. V kolikor jih želite prebrati, lahko kliknete na besedi »pogoji poslovanja« ali jih najdete na dnu spletne strani, pod “Skrb za stranke”.
Ko ste se prepričali, da so vsi podatki pravilno vnešeni in da želite dokončno zaključiti nakup kliknete na gumb “ZAKLJUČI NAROČILO” Prikazalo se Vam bo obvestilo o uspešno opravljenem nakupu in obvestilo o prejemu po elektronski pošti v naslednji nekaj minutah: potrdilo naročila, račun v elektronski obliki.
V slučaju, da niste dobili nobenega potrditvenega emaila, pomeni da ste v polje napačno vpisali elektronski naslov. V tem primeru Vas prosimo, da nam pišete na naš email info@racon.si in nam posredujete pravega.
Ko bo Vaša pošiljka predana v dostavo, boste ponovno dobili naš email kjer Vas obveščamo o poslanem naročilu ter Vas obveščamo, da bo prispel k Vam v roku 1-3 delovnih dneh.
V kolikor imate vseeno težave pri nakupovanju, nas lahko kontaktirate na naš email info@racon.si  ali na telefon 051 335 912